poniedziałek, 1 lutego 2016

Już po styczniu...

..., więc czas na podsumowanie miesiąca

Najpierw tytułem wstępu. Już po "nazwa miesiąca, który się skończył" to taki book haul, wrap up i TBR w jednym. Krótko mówiąc podsumowanie miesiąca.
Dlaczego tak, a nie inaczej?
Posty z TBR i wrap up, słabo mi wychodziły. Były trochę za krótkie, a nie kupuję na tyle książek by robić jeszcze osobne book haul i stąd będą powstawać takie posty.

A teraz do rzeczy

Ten stosik wygląda jeszcze gorzej bez "Królowej lata",
która powędrowała już do biblioteki
W styczniu przeczytałam 3 książki:
"Królową lata" Melissa Marr
"Intruza" Stephanie Meyer
"Cyrk nocy" Erin Morgenstern
Wynik nie jest rewelacyjny, ale po prostu nie miałam ochoty na czytanie w tym miesiącu
Zamierzam to nadrobić w lutym, a jest do tego kilka okazji.

W tym miesiącu zdobyłam:
"Porwaną pieśniarkę" Jensen Danielle L.
"Wszystkie jasne miejsca" Niven Jennifer
"Szklany tron" Sarah J. Maas
Są to książki, które chciałam mieć od dłuższego czasu i nie umiem opisać jaki miałam zaciesz jak wreszcie znalazły się w moich łapach

Oprócz tego w tym miesiącu opublikowałam 5 postów w tym 2 recenzje.
I dostałam dwa pierwsze komentarze co też strasznie mnie ucieszyło.

Tak w sumie choć nie przeczytałam za wiele to był to dobry miesiąc.







Zacznę od 7 Read Up o którym pisałam tutaj.
Mam nadzieje, że uda mi się przeczytać wszystko co sobie zaplanowałam, ale jeśli nie to przejdzie to na następne tygodnie.

Oprócz tego zamierzam przeczytać "Porwaną pieśniarkę" i "Wszystkie jasne miejsca", a co dalej to się zobaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz