wtorek, 26 stycznia 2016

W kierunku 7ReadUp - Imiennego Maratonu Czytelniczego

Co tu dużo mówić postanowiłam wsiąść udział w:


Zasady są proste:
W tydzień trzeba przeczytać książki o łącznej wysokości grzbietów 7cm

I to zasadniczo wszystko, jednak w tej edycji jest pewne dodatkowe wyzwanie:
Pierwsze litery tytułów przeczytanych książek mają układać się w nasze imię

Maraton startuje 1 lutego i trwa do 7 lutego


Od razu powiem, że kiedy zobaczyłam ten maraton pomyślałam "Cudownie zapisują się" Jednak trochę się przeliczyłam. W czasie trwania konkursu będę miała trochę roboty, a Stefcia ma siedem liter, co daje książkę dziennie, z czym chyba niestety nie dam rady, ale nie zamierzam się podać.
Oto książki, które zamierzam przeczytać

"Szklany tron" Sarah J Mass  3,3cm
"The declaration" czyli "Deklaracja"  Gemma Malley   2,1cm
"Ink Exchange" czyli "Król mroku"  Melissa Marr   2,1cm
"Fałszywy książę" Jenifer A. Nielsen  2,7cm

Na kombinowane tu jest jak nie wiem. Nie dość, że zdrobniłam zdrobnienie, to jeszcze wykorzystałam angielskie tytuły i żeby tego było mało to wykorzystałam pierwszą literę drugiego słowa tytułu, ale jest.
Wysokość grzbietów wynosi 10,2cm, a litery układają się w STEF (zdrobnienie zdrobnienia).

Teraz wystarczy tylko przeczytać to w tydzień. 
Życzcie mi powodzenia.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz