poniedziałek, 4 stycznia 2016

Podsumowanie 2015 r.




Trochę się spóźniłam, ale tylko cztery dni i mam wytłumaczenie. Byłam odcięta od internetu, a jak tu pisać bez internetu-nie da się.

Już internet jest, a ja śpieszę z nadrabianiem zaległości.

Po pierwsze recenzja "Mieczu lata"  JEST
Po drugie Podsumowanie roku 2015 JEST
Po trzecie Postanowienia noworoczne JESZCZE NIE (ale BĘDZIE)

A teraz przedstawię państwu fakty
W tym roku:
1. Przeczytałam 54 książki
2. Opublikowałam 6 postów (marny wynik, ale dopiero się rozkręcam)
3. Zakończyłam 7 serii, a rozpoczęłam 20, choć nie zamierzam kontynuować wszystkich to chyba czas zabrać się za finiszowanie z niektórymi.
I to tyle.

Teraz czas na zachwyty i rozczarowania tego roku

Najlepsze książki tego roku:


1. "Do wszystkich chłopców, których kochałam" Jenny Han
2. "Królowa Tearlingu" Erika Johansen
3. "Próba ognia" Josephine Angelini
4. "Piąta fala" Rick Yancey
5. "Maybe Someday" Colleen Hoover
6. "Czas żniw"


Największe rozczarowania książkowe tego roku:


1. "Niezbędnik obserwatorów gwiazd" Matthew Quick
2. "Upadli" Lauren Kate

Najlepsze serie


1. "Mroczne umysły" Alexandra Bracken
2.  "Jeśli zostanę" Gayle Forman

Odkrycie tego roku:


John Green



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz