wtorek, 17 listopada 2015

W kierunku serii "Poza czasem" Kerstin Gier

źródło:http://lubimyczytac.pl/ksiazka/
100215/czerwien-rubinu


Czy ktoś kiedyś nie marzył o tym, żeby zbudować wehikuł czasu i udać się w przeszłość?

Według mnie nie, ale Gwen ma na ten temat własne zdanie, bo dla niej podróże w czasie to tylko rodzinna tajemnica, której nie można nikomu wyjawić. Coś co istnieje ale nie ma z nią nic wspólnego. 
Do czasu, bo pewnego dnia Gwen znajdzie się w poważnych kłopotach i przeskoczy w czasie. 
Ale jak to się stało? To przecież jej kuzynka miała zostać podróżniczką w czasie-nie ona. Jak to możliwe? 
źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/
109514/blekit-szafiru
Tego nie wie nikt, ale to nie zmienia faktu, że całe życie Gwen zostaje postawione na głowie. Nic nie wie, nic nie potrafi. Jedyna przestroga to to by nikomu nikomu nie ufać, ale jak to zrobić gdy zostaje się rzuconym w wir historii by wypełnić tajemniczą misję powierzoną podróżnikom przez hrabiego de Saint Germain? I w dodatku mając za towarzysza przystojnego Gideona?

Seria poza czasem to jedne z tych nielicznych książek, któr czytałam więcej niż raz. A konkretniej Czytała, słuchałam i oglądałam film. Nie wiem dlaczego tak lubię tą historią może mam po prostu do niej duży sentyment, bo była to jedna z książek która sprawiła, że teraz mam czelność mianować się ksiżkoholikiem:).

źródło: http://lubimyczytac.pl/ksiazka/
109516/zielen-szmaragdu
Seria „Poza czasem” to książki, które od zawsze wywołuje we mnie ekscytację. Kocham ich klimat. Podróże w czasie, piękne stroje, zwroty akcji i sekrety dla mojego dwunastoletniego serduszka to było wystarczająco wiele (i nadal jest).

Trzeba tu jeszcze wspomnieć o bohaterach, którzy są niesamowicie, tak po prostu. Leslie i Xemerius to najlepsi przyjaciele na jakich można trafić, a Gideon to przemądrzały student medycyny, ale i tak jest cudowny. Dziwaczna rodzina Gwen, Falk de Villier, Pan George, doktor White i inni to też postacie bardzo charakterystyczne, będące nieodłączną częścią tej historii.

Fabuła książki niby jest schematyczna i wiele da się przewidzieć, ale uwierzcie znajdzie się coś co was zaskoczy. A nawet jeśli nie jej lektura jest bardzo przyjemna

W dodatku książki mają piękną szatę graficzną.

To książki, które polecam każdemu pomimo iż momentami jest schematyczna i nieco infantylna to potrafi zaskoczyć i naprawdę nieźle wciągnąć. 
To idealna historia na umilenie sobie kilku wieczorów

"Czerwień rubinu" 9/10
"Błękit szafiru" 7/10
"Zieleń szmaragdu" 8/10

Cała seria 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz